توقف استقلال ایران برابر الجزیره امارات
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، در این دیدار كه در ورزشگاه 'محمد بن زائد ' امارات برگزار شد، آبی پوشان ایران به نتیجه تساوی یك بر یك مقابل حریف اماراتی رضایت دادند و جایگاه خود را در جدول رده بندی گروه نخست این مسابقه ها از دست دادند.

'آرش برهانی' در دقیقه 24 برای تیم استقلال و 'ریكاردو اولی ویه' در دقیقه 63 برای تیم الجزیره گلزنی كردند.

آبی پوشان استقلال در نیمه نخست قصد داشتند با دوندگی بسیار ، كنترل میانه میدان را در دست گرفته و از كناره ها به سمت دروازه حریف نزدیك شوند.تاكتیك شاگردان پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال به ثمر نشست و نماینده ایران با پیروزی به رختكن رفتند.

در صحنه گل، تیم استقلال حمله ای را از جناح چپ روی دروازه الجزیره طراحی كرد ، پاس عمقی مجتبی جباری به فریدون زندی رسید كه این بازیكن پاس رو به عقبی را برای برهانی فرستاد كه این مهاجم با ضربه ای دقیق دروازه تیم میزبان را باز كرد.

اما حملات پراكنده تیم الجزیره در نیمه نخست نتوانست خطر جدی را روی دروازه سید مهدی رحمتی دروازه بان ملی پوش استقلال ایجاد كند تا در نهایت آبی پوشان با پیروزی راهی رختكن شوند.

درنیمه دوم ، بازیكنان تیم استقلال بازی محتاطانه را در دستور كار خود قرار دادند تا از اندوخته نیمه نخست خود دفاع كنند كه این امر باعث شد تا سفیدپوشان الجزیره فرصت كافی را برای حضور در زمین استقلال را به دست آورند.

حملات دامنه دار بازیكنان الجزیره و جاگیری نامناسب مدافعان استقلال در صحنه كرنر ، منجر به فرو ریختن دروازه رحمتی در دقیقه 63 شد تا امیدهای آبی پوشان برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها كاهش یابد.

در مجموع بازیكنان استقلال در نیمه دوم ، بازی پر اشتباه، كم افت و خیز و بی برنامه ای را به نمایش گذاشتند تا بهترین بخت را برای تثبیت موقعیت خود در مكان دوم جدول رده بندی از دست دهند.

در دیگر دیدار گروه اول، تیم الریان قطر با یك گل از سد تیم نسف قارشی ازبكستان گذشت و به رده دوم جدول رده بندی صعود كرد.

جدول رده بندی گروه اول

1- الجزیره امارات 10 امتیاز

2- الریان قطر 6 امتیاز

3- استقلال ایران 5 امتیاز

4- نسف قارشی ازبكستان 1 امتیاز

9122 ** 1917





:: برچسب‌ها: کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: